Mr Boostani MAPSA CEO
Mr Boostani MAPSA CEO

جناب آقای مهندس محمد ابراهیم بوستانی 

مفتخریم كه از زمان تأسیس شرکت مدیریت پروژه های ساختمانی ایران (مپسا) با تلاشی پیگیر برای خدمت‌ رسانی و با رعایت ارزش هایی مانند کیفیت، ایمنی، حفاظت از محیط زیست و نوآوری به جايگاهی شایسته در ميان شركت‌ های پیمانکاری در کشور عزیزمان ايران برسانیم .
شرکت مدیریت پروژه های ساختمانی ایران (مپسا) ، با انجام کاملاً موفق پروژه‌ های‌خود توانسته است رشدی پایدار را رقم بزند و گام های بلندی در راستای تحقق اهداف و چشم انداز های تعیین شده بـردارد، که این پیشرفت ها و توانمندی ها نتیجه خط مشی و روش كار بهینه حاكم بر شركت می باشد که توسط نیروی انسانی آن به انجام رسیده است.

  • icon3
    نقشه راه مسکن
  • icon1
    کارشناسان متخصص
  • icon4
    مجری صنعتی سازی
  • icon2
    سابقه قوی

در کنار نیروی انسانی کارآمد و با تکیه بر اهمیت نوآوری به عنوان یکی از پایه های شرکت باور داریم که با بهره گیری و تولید فناوری ها و راه کارهای جدید کیفیت را افزایش دهیم، از هزینه ها بکاهیم و در بسیاری از پروژه ها از زمان تعهد شده انجام پروژه ها همواره جلوتر باشیم.
در پایان ما در شرکت مدیریت پروژه های ساختمانی ایران (مپسا) بهترین و بیشترین تلاش ممکن در صنعت ساخت و ساز را به کار می بندیم تا سازه هایی با کیفیت بسازیم و به عنوان شرکتی پیشرو در سطح کشور فعالیت نماییم.